23. Deň – Libéria

Už druhé ráno vstávame u profesora. Nebolo to veľmi plánom, ale cestovateľ mieni, zavretá hranica mení. Okrem toho to bolo mimoriadne utrápené ráno, pretože včera sme na večeru zjedli strašne veľa chilli papričiek. Z kríkov poblíž profesorovho sídla bolo počuť zverský krik.

Expedícia LA DAkar 2015

Expedícia LA DAkar 2015 zavedie Vasiľa a jeho troch nezodpovedných členov posádky po stopách pôvodnej Rallye Paríž – Dakar až na čierny kontinent (teda kontinent plný černochov). Ako každá správna interkontinentálna výprava začneme na Kysuciach. Obligatórna fotka pod oblúkom v Paríži, kľukaté horské cesty Španielska a nalodenie na trajekt cez Gibraltár. Náš prvotný plán africkej časti cesty vedie cez krajiny pekne rozpísané tuto nižšie. Áno, ten rozpis krajín je v zatiaľ náš najpodrobnejší plán. Nejdeme totiž za pamiatkami a historicky významnými miestami, ale za dobrodružstvom a nejakým tým zážitkom. Okrem toho by nás po dvoch týždňoch v jednom tričku aj tak do žiadneho múzea nepustili.

Uzhodli sme sa, že po minuloročnej výprave je naším hlavným cieľom nenechať si nič ukradnúť, hlavne teda Vasiľa. Skúsime tak doniesť domov aj nejaký foťák a tým pádom fotky, aby sme už konečne nechodili prezentovať  o našich cestách s fotkami, ktoré vyzerajú ako z Nokie 3310.